Ensi alkuun heti SUUREN suuri kiitos kaikille Forssan vierailijoille,oli kivat markkinat ja kauppakin kävi. Mikäs sen mukavempaa. :) Kamerankin olin varannut mukaani,ja tarkoitus oli ottaa pöydästäni kuva ennen markkinoiden alkua,mutta enpä ehtinyt! Vielä kiinnittelin viiemeisiä hintalappuja paikoilleen,kun pöydän edus jo täyttyi ihmisistä. :) Eli ei kuvia markkinoilta ja saman kiireen ja oman hitauteni takia jäi oma markkinasaaliinkin erittäin laihaksi. :( Olin ajatellut kiertäväni muiden myyjien pöytiä ennen ovien avautumista,mutta enpä ehtinyt. Ja kun en ketään ollut hommannut tuuraamaan itseäni,niin en oikein päässyt pöydän äärestä livahtamaan minnekään. Nyt sitten olen toisten blogeista ihaillut,mitä kaikkea ihanaa siellä on myynnissä ollutkaan!! :)

Mutta asiaan, tein vähän vaihtoa Tippaliisan kanssa. Itse kun en ollenkaan taida virkkausta tai neulomista, tuntuu tämmöiset työt aivan uskomattomilta!! Eli Tippaliisa teki minulle ihanan helleasun hattuineen ja laukkuineen päivineen. Sainpa ylläriksi vielä käsittämättömän pienet ja ihanan sievät bikinin yläosat! Mahtavat! Itse sitten annoin vaihdossa kaikenlaista muuta härpäkettä:pöytää,peiliä,purkkia,survinta jne. :)

Iki-onnellinen olen näistä ihanuuksista!! Kiitos Tippaliisa!

Swap with Tippaliisa. I got so wonderful crochet and knitting work . I just love all of them, so tiny and just perfect job. Can´t believe!  I made some other thing to her. I´m really happy about this swap gift. :)