Tässä kesän aikana olen saanut muutaman haasteen ja tunnustuksen, jotenkin olen vaan ollut niin hirvittävän laiska koko blogeilunkin suhteen,etten ole jaksanut blogiani päivittää ja haasteisiinkaan vastata. :( Nyt meinasin,että otan itseäni niskasta kiinni ja rykäsen tähän kerralla sitten kaikkea kivaa! :D

Eli tällaisen ihanan tunnustuksen olen saanut Marcellelta ja Jaanalta

Marcelle myöskin sain tällaisen tehtävän:

1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.

2. Valitse neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi.

3. Selitä kuva.

4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.

Kuvassa tyttäreni naama jäätelössä. Miettiiköhän lienee,mihin se jäätelö katosi. :)

Sitten jossain vaiheessa taas Aino ja Maija olivat merkanneet minut ja siihen kuului tällainen tehtävä:

1. Ensin pitää kertoa, kuka merkkasi sinut ja linkata hänen blogiinsa.

2. Sitten pitää tehdä lista 6 asiasta, ”jotka tekevät sinut onnellisiksi ja jotka eivät ole tärkeitä juttuja, vaan satunnaisia juttuja.”

3. Viimeiseksi pitää merkata 6 bloggaajaa siten, laittamalla merkkauskommentin heidän blogeihinsa.

Eli minut merkkasivat Aino ja Maija Miniasiat mielessä-blogista

Tällaiset asiat mm. saavat suuni virneeseen ja mieleni onnelliseksi:

1.Kevään ensimmäiset leskenlehdet

2. Kevättalven aurinkoinen sää, kun hanki kimaltelee ja silmiä häikäisee

3. Vauvantuoksu!!! Se ihana tuoksu,mikä vauvoista lähtee, se mikä on kaikissa vauvoissa ja mikä jotenkin vaan jonnekin vaivihkaa katoaa

4. Vauvan ensihymy

5. Lasten suusta -kommentit! :)

6. KESÄ, lämmin ja aurinkoinen sää, ja tietenkin siihen kuuluu myös loma! ;D

Kaisa taas haastoi minut tuntomerkkihaasteella:

Piti listata itsestään kymmenen tuntomerkkiä ja yksityiskohtaa, eli tämmöttisii asioita meinasin itsestäni kertoa:

1. Tällä hetkellä olen kotona hoitovapaalla kolmen lapseni kanssa. Vanhin on kyllä jo koulussa ja keskimmäinen lähtee kohta eskariin.

2. Minulla on kaksi poikaa ja tytär

3. En yhtään tiedä mitä haluaisin tehdä "isona". Alanvaihdos edessä,mutta en tiedä mihin vaihtaisin. :)

4. Toisissa asioissa olen erittäin pitkäpinnainen ja venyvä, toisissa asioissa kilahdan taas AIVAN liian helposti, kuin salama!

5. Olen melkoisen temperamenttinen....

6. Koitan piilottaa blondiuttani värjäämällä hiuksiani tummiksi! ;D

7. Pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta.

8. Syön mielettömät määrät kaikkia herkkuja, siis aivan liikaa! Lapsilla karkkipäivä kerran viikossa, äidillä joka päivä. :/

9. Minulla on jokseenkin paljon tuttavia,mutta vain muutama kunnon OIKEA Ystävä, joille voi kertoa niin ilot, kuin surut ja murheetkin.

10. Pidän eniten heavy ja rock musiikista, sekä suomi-popista :), mutta olen melko kaikkiruokainen musiikin suhteen, ainoastaan jazz ei oikein uppoa.

Että tällaista tällä erää. Jätän nyt nämä jakamatta,kun tehtäviä on kertynyt niin paljon, ja täytyisi monia "häiritä". :) Ken haluaa, ottakoon tästä haasteita ja tehtäviä itselleen.