Kerhomme aiheena oli joulujutut ja myös swapin aiheena oli joulu. Melko moni oli poissa joko sairaana,lomailemassa tai muuten vaan joulukiireisenä. :) Kivaahan meillä kuitenkin taas oli!

Minä sain tällä kertaa Kaisan swapin ja minun pakettini meni Marcellelle. Minä tein vaihtoon joulupukin lahjasäkin täynnä pieniä paketteja (paketit eivät kuitenkaan olleet avattavia,vaan olin päälystänyt esim. kangasta,puunpalasia ja pahvia netistä printtaamillani joulupapereilla.) Mukana oli myös joulusukka ja kortti. Kaisalta sain punaiselle pienelle liinalle asetellut sydän piparkakkumuotit, kauniin helmienkelin ja joulusukan,jossa oli kaksi karkkikeppiä. Kiitokset ihastuksista Kaisalle!

Yhteiskuvaa swapin tuotoksista:

Ylhäällä vasemmalla Minnan paketti,joka meni Kaisalle, seuraavana Taijun kinkku, joka meni Minnalle, seuraavana Kaisan minulle tullut paketti ja oikeassa kulmassa oma säkkini, alimpana Marcellen tuotokset,jotka sai Taiju.

Kerhossa keskityin jälleen kerran eniten kai höpötykseen ja herkkujen syöntiin, joten omat jouluilut jäi melko vähälle. Tein kaksi minijoulusukkaa lisää, mutta en jaksanut niistä ottaa edes kuvaa, ehkä ne joskus tulevat esille jossain yleikuvassa.